Lukijani:

keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Näin Panfu_Maxin ja Panfu_Ellan tänään!

Mitäs kuuluu?
Minulle kuuluu jälleen hyvää,nimittäin kun menin Panfuun,niin näin että Max oli siellä!Etsin hänet heti,eikä hänen ympärillään ollut ketään!Ihmettelin hetken ja kysyin miksi ihmeessä,ja hän sanoi:-Tulin sekunti ennen sua!Ei siis ihme!Melkein heti hänen puumajaansa tuli lisää väkeä.Tuossapa kuva:
Minunkin puolestani moi nyt kun PP hengähtää! Hetken päästä Ellakin ilmaantui paikalle!Melkein aina kun näen Maxin hän sanoo ''Moi pandis pomis!'' tai jotain sinne päin! xD 
Siirryimme tulivuorelle,jonne tuli viidessä sekunnissa aivan hirveä tungos!Kannustin muita tottelemaan apuliittojen sääntöjä ja myös niitä jotka Max ja Ella julkaisivat blogissaan.Ella ja Max kannustivat myös muita uskomaan minun ja muiden kannustajien puheita!Kyllähän välillä tilaa riitti,mutta hetkessä Ellalla ja Maxilla oli ''fanirinki'' ympärillä!Muistakaas kaikki,että annatte bloggarimestareillemme tilaa!Niin!Kuvitelkaa itsenne jomman kumman tilalle:kaikki pyörivät ympärillä ja huutavat nimeäsi.Mutta kun joku jaksaa kannustaa muita antamaan tilaa,kivi saattaa pudota sydämeltäsi jos he uskovat!He voivat ehkä tulla useamminkin jos saavat tilaa!Se on hyvä oppia!

Jossakin vaiheessa menimme Ellan majaan.Sielläkin oli aivan hirveä tungos!Onneksi pääsin seinälle haukkaamaan happea... xD Max on tuo joulupukki ja Ella tuo tuolla Pandakasan alla jolla on keltainen tukka ja hymysuu!He ovat todellakin kuuluisia!Hyvä että he kuitenkin tulevat Panfuun,vaikka joutuvatkin aina kestämään tuollaista!Tästä postauksesta tuli aika pitkä jälleen kerran,joten moikkelis koikkelis!
Tassuittain PandaPomo11&Brownie
 
Näkyillään Panfussa!

14 kommenttia:

Ankkahullu kirjoitti...

Pandapomo11, kun tossa linkkejä kohdassa näkyy Aku Ankan nettisivut, nin oletko rekisteröitynyt sinne?
-Ankkahullu-

PandaPomo11 kirjoitti...

Ankkahullu,olenhan minä,nimellä zupuankka.Oletko sinäkin siellä?

anonyymi kirjoitti...

mä oon aku ankan sivuil candyking

Ankkahullu kirjoitti...

Pandapomo11:n kysymykseen, joo olen Aku Ankan nettisivuissa, nimellä Santtu99 ja oon kirjoittelut Keskusteluihin yli 400 viestiä.
Ja vielä odottaa galleriaan ideoita, jos vaan kuva saadaan tietokoneeeseen hinnalla minä hyvänsä.

Anonyymi kirjoitti...

moi pandapomo11 kun meillä on se sähköposti niin voinko huom MÄ luoda sillä hahmon panfuun t':minskupulla

PandaPomo11 kirjoitti...

Minsku> Joo voit mutta kerrothan sen nimen ja salasanan sit että mäkin voin käydä sillä!Puhutaan asiasta sitten Panfussa! ~PP~

Anonyymi kirjoitti...

no salasana ois sama ku blogis ja nimi ois minskupomo t:minsku

Anonyymi kirjoitti...

no ei se ollukkaa salasana sama ku blogis kato se sähkärist ja voinko luoda hahmon huom MÄ luoda hahmon pandapandaan t:minskupulla

PandaPomo11 kirjoitti...

Siittä vaan mut sama nimi ja salasana! =D

Laura kirjoitti...

Mä oon akuankassa Baletti

PandaPomo11 kirjoitti...

Baletti> Ok kiva!Mikä on sun lempihahmo ja -peli?Mulla on Tupu,Hupu ja Lupu sekä Taikaviitta,ja peli varmaan se puhekuplien arvaus.

Anonyymi kirjoitti...

moi pp voitko luoda hahmon sinne aku ankkaan ku en osaa t:minsku

maski kirjoitti...

moi PP voitko olla mun blogin lukija sen osoite on http://panfumaski.blogspot.com

katak kirjoitti...

Tuo alimmainen on samallainen kuva minkä itse otin xD Tassuttain katak