Lukijani:

lauantai 25. joulukuuta 2010

Lomalla!

Hei!
Joululoma on viimeinkin alkanut!Jippii!Minulla on monia suunnitelmia lomaksi:talvijuhlat,entisiä luokkatovereitani(olen vaihtanut koulua,he ovat entisiä koska jäivät sinne vanhaan kouluun)on tulossa ehkä käymään,ja erän ystäväni nykyisestä koulustanikin on melko varmasti tulossa käymään!Että hyvä loma on tulossa!Minkälaisia suunnitelmia teillä on lomaa varten?
Moi minunkin puolestani!Minunkin lomani on alkanut hyvin,varsinkin kun se inhottava flunssa kaikkosi!xD Niin,ja nyt kun minä olen kerta kirjoitusvuorossa,ajattelin kertoa että en kirjoita enää tietotekstejä.Itse katson harvoin elokuvia,ja jos menen vaikka elokuviin katsomaan jotakin ja olen kertonut siitä jo täällä,menee jännitys piloille!Huoh... =(
Mutta eihän se ole maailmanloppu,Brownie!Jos haluat noin kovasti kirjoittaa,kirjoita vaikka kirja!
Mahtava idea,nyt menenkin aloittamaan,moikka!
Niin,Max ja Ella laittavat sunnuntaina blogiinsa äänestyksen kuka/ketkä saisivat tässä kuussa bloggaripandan/pandojen tittelin/tittelit!Tämä jännitys alkaa jälleen... ;D
Mutta nyt päivän Panfuiluihin:
Näin ystäväni Nikke111:n ja HannahMontanan tänään ravintolassa.Tuossapa kuva:
Hannah oli töissä kun otin kuvan.Hän on tarjoilijan virassa.Mutta nyt menen hengailemaan kamujeni kanssa,moips!
Tassuittain PandaPomo11&Brownie
Ai niin,melkein unohdin sen Ankronikka-videon toisen osan!
Nähdään Panfussa!

Ei kommentteja: