Lukijani:

perjantai 3. joulukuuta 2010

Bilekuvia

Hyvää kultispäivää pandakamut!
Oletteko käyneet ostelemassa kultiskamaa?Minä olen!Olen mm.laittanut puumajani uuteen uskoon,ja sen sellaista.Tuossa nyt kuvia niistä bileistä vähän ennen neljää:
(linkkeinä)
Kuva 1,Kuva 2,Kuva 3
 Ja neljän jälkeen:
Kuva 1,Kuva 2
Asukilpailusta:
Kuva1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva4
Kuva5
Kuva 6
 Sori jos tuli vähän samoja... xD

Kilpailujen voittajiksi pääsivät maija5,katak,balettipanda,Hello99,HannahMontana ja lotusjasmin!
Onnittelut heille vielä kerran!Ne olivat AIVAN MAHTAVAT bileet,kun väkeä tuli paljon ja kaikki biletunnelmissa!Tunnelma oli ns.katossa!Pyörryn pian onnesta!!Älä nyt sentään,PP! No se oli kuvaus...Mutta tässä kaikki tältä postaukselta,olen aivan poikki,bileissä oli niin mukavaa!Moido!

Biletassuittain PandaPomo11&Brownie


Näkyillään Panfussa!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jee hehe laitoit lemmikki.sest ton kuvan Iloisin mielin Maija5

Anonyymi kirjoitti...

Bileet oli mahtavat pp. Mä tykkäsin bileistä ihan älyttömästi :DDD .Pidä joskus samanlaiset :)

Laura kirjoitti...

Moips!Voitit mun tarinakisas!Onnea!