Lukijani:

tiistai 26. lokakuuta 2010

Maxin kanssa!

 Hei!Olin tänään Maxin kanssa!Vähänkö kivaa!Tuossa kaksi kuvaa siitä:
Tuon kuvan ehdin ottaa juuri ja juuri ennen kuin Max lähti.
Tämä oli vähän aikasemmin.Pikkuveljeni(panfussa panfu_mikko)veti tietokoneesta johtoja irti ja sain laitettua ne niin että kone käynnistyi mutta äänet ja näppäimet eivät toimineet.Olin mennyt Taman juhliin,ja mikä parasta;Maxkin oli siellä!Hän varmaan kirjoittaa siitä blogiinsa.(Tama siis)Olisin sanonut kaikille että jättäkää tilaa,mutta näppäimet evät toimineet...=( Mutta kun isoveljeni tuli,hän laittoi varmaan alle minuutissa kaiken kuntoon!Se on semmoinen tietsikkaexpertti...=)
Niin,ja opin uuden tavan kiipeillä linnan pihassa!Menkää sen pienen kiven luo niin pääsette kiipeilemään.Opin myös tavan miten voi kiipeillä koulun ''aulassa''.Tuossa kuva siitä:Mutta nyt tuli kiire,moikkelis!


(Myöhemmin...)
Hei taas!Selailin muiden blogeja kunnes Jenzkan blogista huomasin ohjeet tällaisten kuvien tekoon.(kuva on linkkinä mutta sen näkee myös Tilauksia-sivulta)Kiitos Jenzkalle siitä!Niin,ja kerhon ensimmäiset ruusukkeet on nyt jaettu,ja ne saivat Anskumuru ja Tamapanda.He pysyivät sivummalla kun Max tuli tänään Panfuun!
Huom.en laita itseäni sen kerhon jäsenlistaan,mutta tottelen silti sääntöjä!
Kiitos kaikille jotka ovat tähän mennessä osallistuneet kilpailuuni!Kun osallistujia on tarpeeksi(eli melko pian)kerron voittajan!

3 kommenttia:

SB kirjoitti...

Moi!
OIs kiva jos osallistuisit blogini kilpailuun se päättyy 28.10.2010 joten pikasesti oslllistuu!!

Anonyymi kirjoitti...

heippa!
pp,mikset oo mun blogin luija? mehän ollaan aikaa sitten sovittu et sä olisit mun blogin lukija ja mä olisin sun. oon ollu sun lukija etkä sä kuitenkaan oo vikään mun=( mut eipä kummenpia! moro!

t:herber

Anonyymi kirjoitti...

hups!ootkin mun blogin lukija

t.herber