Lukijani:

sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Hauska video yhdestä pelistä&muuta


Ensinnäkin,liityin Twitteriin.Se on tuo uudet jutut-palkki tuossa.Jos olette siellä,laittakaapas itsenne minun seuraajikseni!Laitan nyt myös jatkoa siihen tarinaan:
Pandastanian legenda Osa 3
(Jatkuu)
Minulla oli hirveä olo.Olin yksin vieraassa paikassa keskellä metsää!Pelkäsin niin että aloin juoksennella ja törmäsin puihin tuon tuostakin.Kun törmasin vanhaan haapaan,puun runko aukesi,ja sen sisällä oli portaat maan alle.Koska olin utelias,kävelin tietysti suoraan alas.En edes miettinyt mitä olin tekemässä!Kun olin alhaalla,kuulin Mindyn äänen:´´Kuinka löysit minut?Tule auttamaan,vartija palaa pian!``Menin päästämään Mindyn köysistä ja juoksimme pää kolmantena jalkana takaisin kylään.Siihen metsään emme menisi enää koskaan!Siitä lähtien metsän nimi oli Katoamismetsä;olihan Mindy kadonnut siellä.Mindy oli vielä niin järkyttynyt että halusi minut luokseen nukkumaan,ja tietenkin menin koska hän halusi.
Kun olin jo peiton alla,hän kuiskaili hiljaa:´´PandaPomo....PandaPomo...``Ja samassa heräsin.Koko seikkailu oli vain unta!Heräsin kun äitini käski valmistautua kouluun lähtemiseen.Kun olin kävelemässä kohti kouluani,ajattelin että on kiva joskus nähdä tuommoisia unia!Loppu!

Oliko hyvä?Yllättävä käänne kylläkin,mutta pidittekö siitä?Tykkään kirjoitella tarinoita!Kun olin kavereillani yötä hoin vain ´´Koska saan kirjottaa tarinan?Mutta kun mä haluun!``Minulla oli nähkääs kymppi äikästä ja viimeksi kun kirjoitin tarinan siitä tuli 12 sivuinen...Mutta se siitä.
Tuolla ylhäällä on yhdestä pelistä hauska video.Se peli on Minecraft ja jos kirjaudutte tälle sivulle niin voitte tuosta singleplayer-kohdasta kokeilla sitä!Minulla se ei toimi,mutta jos isoveljeni antaa,voin pelata tätä peliä hänen käyttäjätilillään.(tietekoneella,ei Bloggerissa!)Voitte katsoa lisää videoita Youtubesta hakusanalla Minecraft.Mutta tässä oli tämän päivän teksti,kirjoitan taas huomenna.Moro!

Ei kommentteja: