Lukijani:

perjantai 8. lokakuuta 2010

Hei taas ja anteeksi!

Kirjoittelu on jäänyt tällä viikolla vähemmälle,ja blogissani on varmaan tylsä käydä kun ei ole tekstejä.Jos minusta ei kuulu esim. maanantaista torstaihin niin olen saanut pelikiellon tai en ole ehtinyt kirjoittaa.Kirjoitan aina kun voin!Muuten,Anskumurun ja minun videota varten otettuja kuvia ei saa kopioida!Jos menette viidakkoon,klikatkaa pöllöä!Saatte sen olallenne istuskelemaan!Tänään olin Panfussa Gary2:n ja muutaman muun kanssa.Ja teille varmaaniloinen yllätys;aloitan uuden tarinan!Tuossa on ensimmäinen osa:
Pandastanian legenda
(Osa 1)
Kauan,kauan sitten,eräänä myrskyisenä yönä,Tyynen valtameren keskellä oli kova myrsky. Olin matkalla Pohjois-Amerikkaan,kun myrsky yllätti. Kun myrsky oli tyyntymässä,näin jotain vedessä. Vesi poreili,ja tajusin,että jotain tapahtuisi. Sitä oli hankala nähdä,se oli niin pientä. Kuitenkin,kun aalto pyyhkäisi ylitseni,vasta silloin aloin nähdä mitä tapahtui.
Merestä nousi saari!Valtava saari jota ympäröivät tukevat,korkeat muurit,ja muurin kupeessa oli kaksi korkeaa tornia. Muurin sisään en kyennyt katsomaan,muurit olivat liian korkeat. Torneissa oli vartijoita,ja kun katsoin muurien yläpuolelle,näytti kuin myrsky olisi pysähtynyt juuri tämän paikan ylle.
Huomasin muurilla roikkuvan köyden,tartuin siihen ja aloin kiivetä. Kun olin muurin päällä,lysähdin maahan hetkeksi. Kiipeäminen oli niin rankkaa!Kun nousin,jokin kosketti selkääni,ja kuulin matalan äänen:``Mitä teet täällä.Et ole täkäläisiä.``Säikähdin niin että pyörryin ja minulle kerrotun mukaan tipahdin alas,muurien sisäpuolelle.(Jatkuu pian)

Oliko hyvä alku?Otin osan juonesta englennin kirjastani...Kuten varmaan huomasittekin,kirjoitin minäkertojalla.Se tarkoittaa sitä,että en sano esim. hän juoksi pois tai tyttö juoksi pois vaan minä juoksin pois.Toivottavasti tarina on mieleenne!Mutta nyt menen hetkeksi Panfuun ennen kuin lähdemme kauppaan.Moiks!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

haluatko sää lukioitajos haluat ilmota vaan mulle vaikka panfussa tai täälä tai sitten mun blogissa mun blogi on tarranneen hupsu panfu blogi siitten jos sää joskus haluat että kirjotan vitsejä tai joitain niin kuvia tai tarinoita niin linkkaa vaan mulle