Lukijani:

sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Jatkoa tarinaan&muuta

Huomio!En voi jatkaa kuvatarinaa koska TSP on jo lähtenyt!Jatkan silti sitä toista tarinaa:
Pandastanian legenda (Osa 2)
(Jatkuu)
Kun heräsin,olin valtavassa linnassa kuninkaan luona.Myös kuninkaan muu suku oli paikalla.Minulle kerrottiin,että vartija oli säikäyttänyt minut ja olin pudonnut muurilta alas.
Kun huomasin että monta sataa kylän asukasta oli tullut katsomaan miten voin,minua alkoi nolottaa.``M-mitä ihmeellistä minussa on?Miksi olette kaikki täällä?``kysyin.Joku vastasi:``Halusimme tulla katsomaan vointiasi.``Kuningas meni heidän luokseen ja sanoi heille jotakin.Kotvan kuluttua kaikki nyökyttelivät ja lähtivät ulos.Kuningas kertoi että oli sanonut minun pärjäävän.Muutamassa päivässä olin jo kunnossa.Silloin lähdin kiertelemään kylään.Siellä oli paljon,paljon rakennuksia ja myyntikojuja.Eräs tyttö nimeltä Mindy tuli esittelemään paikkoja minulle.Ystävystyin häneen melko pian.Hänen kanssaan oli hauskaa!Olimme kävelleet koko päivän,ja ilta koitti.
Molemmat olivat ihan väsyneitä ja laahustimme kumpikin omaan pikku mökkiimme.(Kyllä,minullekkin oli tehty oma sillä välin kun parannuin)Yöllä näin unta että minä ja Mindy olimme retkellä kunnes Mindy vedettiin pusikkoon.Olin kauhuissani!
Aamulla kerroin Mindylle unestani ja hän sanoi:´´Ei hätää,ei kukaan minua vainoa.``Keskipäivällä menimme retkelle metsään,ja pelkäsin uneni toteutuvan.Kun otin leivän korista,Mindy kirkaisi ja samassa oli kadonnut.Uneni toteutui!
(Jatkuu)

Siinä oli toinen osa.Pidittekö?Haluaisitteko useamminkin tuommoisia tarinoita?Jos haluatte,saamanne pitää!Mutta nyt laitan taas kuvia tältä päivältä.
Tänään katak ja Mansikka11 tulivat puumajaani.Kuten varmaan huomasittekin,olallani kököttää Pähkinä-niminen pöllö.
Kävin myös diskossa Mansikan ja katakin kanssa.Katak ei vielä tullut tuohon kuvaan mutta tässä toinen:Tässä katak on seinällä kanssani!Mansikka11 ei päässyt(vielä)seinälle.
Tässä Mansikkakin on seinällä!Edellisessä kuvassa oleva kirjekuori(eli ystäväpyyntö)ei toivottavasti haittaa ketään.Siinä oli taas muutama kuva,ja tämän päivän teksti.Moikka!

Ei kommentteja: