Lukijani:

maanantai 1. marraskuuta 2010

Jatkoa tarinaan!

Moi!Sori taas että en oo kirjotellu,mutta olin kavereillani yötä ja heillä on todella hidas kone joten kirjoittelu jäi sitten viikonlopulta...Mutta tässä nyt pari kuvaa tältä aamulta:
Kävin kaupungilla ja olihan siellä vähän väkeä.Kävin myös vedenalaisesssa koulussa,ja tuossa on kuvia siitä:

Löydättekö minut?Kerron missä olin,mutta vasta postauksen lopussa!Tuossa vielä kuva kun minut näkee:
Superlingua-pelistä saa paljon pandakolikoita,se on kiva ja helppo,joten minut voi nykyään löytää melko usein pelaamasta sitä!Mutta nyt sitä tarinaa:
Osa 2
(Jatkuu)
Max,Ella ja Carl hiipivät linnan luo.''Nyt hiljaa'',Ella kuiskasi.''Joo joo,mutta missä Carl on?Hänhän lähti mukaamme!Max ihmetteli.Ella vastasi ettei tiedä.Kun Ella ja Max miettivät Carlin katoamista,oli Bonez hiipinyt pensaan vierelle.''Mitäs te surkeat pikku pandat siellä teette?Turha piilotella pokoja,nappaan ne kuitenkin!''Bonez sanoi matalalla äänellään.Max ja Ella yrittivät juosta häntä karkuun pelottavaan metsään,mutta Bonez vain juoksi heidän perässään.
(yritin etsiä tähän kohtaan yhden kuvan mutta en löytänyt sitä mistään)
Yhtäkkiä Bonez kompastui johonkin ja lensi mahalleen suohon.''Kyllä minä vielä teidät ja pokonne kiinni saan!Varokaa vain,minä palaan!''hän huusi.''Turha luulo!Heheh...Max hihitti juostessaan.Ella käski Maxin ottaa asia vakavasti mutta hän ei vain kuunnellut,ja se koituisi vielä suureksi ongelmaksi...
Jatkuu...
Siinä oli tarinan toinen osa ja tämän päivän postaus,moiks!

P.S.Olin siinä kuvassa siellä tason 43 takana!




5 kommenttia:

SB kirjoitti...

Mee kattoo sitä kilpailu sivuuu:) Mun kekdimä paikka on ainu olla tosi magee!!!!

herber panfu kirjoitti...

pandapomo voisikko olla mun blogin toinen kirjottaja? musta se olis kivaa koska mielestäni oot tosi hyvä bloggaamaan! olis kiva jos suostuisit!

PandaPomo11 kirjoitti...

En oo varma katos kun siihen pitää laittaa sähköpostit ja kaikki enkä oikeen viittis laittaa mun sähkärii sinne kun siinä on mun etu-ja sukunimi!Mutta kiitti kutsusta!

Anonyymi kirjoitti...

moi! ymmärrän yskän mut mulla olis pieni idea: jos tekisit blogiis varten uuden sähkärin niin voisit olla jonkun toisenkin blogin kirjottaja. en siis pakota tai ees pyydä tässä kommentis enää sua mun blogin kirjottajax joska sanoit jo ettet ole varma.

menestykästä boggailua!

t:herber

PandaPomo11 kirjoitti...

Mulla on kyllä useita sähkäreitä ja oon aatellukki et voisin tehä tätä blogii varten oman sähköpostin,mutta ei voi mun mielestä olla toisen kirjottaja jos ei laita sitä sähkärii millä on tehny oman blogin.En ole ihan varma,kysy anskumurulta miten homma toimii!