Lukijani:

sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Piirtämiäni kuvia

Tässä on nyt niitä piirtämiäni kuvia,mutta ne ovat hieman sekavia,koska kuva otettiin kännykällä ja sen kamera oli vähän huono.Isoveljeni ei jaksanut skannata mutta joka tapauksessa:



Ne voivat näyttää vähän sekavilta...
Mikä on mielestänne hienoin?Minun mielestäni varmaankin tuo koira,Silver.
Tuon missä lukee PandaPomo11 se täällä! pitäisi olla yläkuvanani mutta se on niin sekava että en laittanutkaan sitä.Mutta pääasia että näitte sen!Tein hetki sitten uuden yläkuvan.Tuossa on se nyt pienenä:

PandaPomo11 se täällä!
Mitäs pidätte?Muokkasin myös blogini kuvausta hieman kuvaan sopivammaksi.Rullatkaa vain ylös niin näette!Olettekos jo käyneet siellä iglun avajaisissa?Minä olen mutta en ole voinut olla kauaa koska melkein jäädyin!Olen vieläkin ihan jäässä!Hrr...
Muuten,sain uuden kirjoittajan!Hän on Brownie,ja tuossa kuva hänestä:

Kuva on peräisin lemmikki.se-sivustolta.Tuo kuva on lemmikistäni nimeltä Hopeatassun Kupari,mutta laitoin sen lempinimellään tänne.Brownie kirjoittelee ruskealla.
Hei!Olen Brownie!Kiva tavata!Kirjoittelen PP:n kanssa silloin tällöin.Kerrottehan mielipiteenne minusta!
Kerron hänestä nyt vähän:
Rotu: Sekarotu,Newfoundland/Pystykorva
Ikä: 6 vuosi, 10 kuukausi, 0 viikkoa
Vanhemmat:
Äiti: Sifua
Isä: Misteli´s Silver
Pennut: Limet,Hopeatassun Timantti
Sukupuoli: Tyttö
Luonne: Ystävällinen mutta välillä myös villi

Siinä.Kuulostaa varmaan kivalta.Mutta tässä kaikki tältä kertaa,moiskis loiskis!
Tassuittain:PandaPomo11&Brownie



3 kommenttia:

SB kirjoitti...

Kiva mäkin oon lemmikki.se:ssäX)

MiniMouse kirjoitti...

Wuu, oot tosi hyvä piirtään :D

LoLi kirjoitti...

Hyvin piiretty, PP!