Lukijani:

torstai 18. marraskuuta 2010

Kuulumisia!

¡ıʞʞıɐʞ ıoƜ / Moi kaikki!
(Hehe)
Minä täällä taas!Aloitetaanpas nyt sillä kuvalla:
Enempää ei ole ainakaan vielä.
No nyt muuta:
Kilpailun voittajat on kerrottu ja minun pitäisi tavata heidät mahdollisimman pian!
Tässä nyt kissafani123:n haastattelu:
Lempinimi Panfussa?Kisuli ja kissa
Lempipoko?Rillipörrö
Lempiväri?Sininen
Lempiruoka?Tortilla
Inhokkiruoka?Porkkanalaatikko
Inhokkiväri?Ei mikään
Lempieläin?EHDOTTOMASTI KISSA!!!!!!!!!!
Piditkö haastattelusta?JOO

Huomasitteko tuon kyselyn jo?Kertokaa mieliaiheenne niin teen siitä sitten tietoiskuja.Tarinaa en jatka tällä kertaa,mutta kerron nyt vähän mitä tänään tapahtui.

(Istumme koulussa pöytäryhmissä)

Matikan tunnilla:
Eräs joka istuu pöytäryhmässäni aloitti laskut n.15 minuuttia ennen minua,mutta sain aukeaman tehtyä ennen häntä!Niin ja meillä oli peilikuvia.
Enkun tunnilla:
Tein yhden englannin tunnin aikana tehtävät neljästä kuuteentoista.
Muuten:
Pöytäryhmässäni olevat kyselevät vähän väliä että miten toi tehääääännnn????

Mutta nyt sitten lisää kuvia:




5 kommenttia:

Musi kirjoitti...

Moikka PandaPomo11! Sullaon tosi kiva blogi. Voisitko olla mun blogin lukija?? Sitä ei ainakaan oo tuolla "näitä luen" Vastaa pian!

tassuittain Musi!

Anonyymi kirjoitti...

moro poro mitä häh!+!=?moi PP minkä ikänen sun mielestä onn sopiva bolgin tekemis ikä? täytän viikon ja kuukaude
n päästä kymmene!.(19.11.2010 :smile:

Laura kirjoitti...

Moi!Millä nimellä pelaat lemmikki.se:tä?Mäkin rupesin pelaa sitä.Nimel Baletti.Olis kiva pyytää sua kamuks

PandaPomo11 kirjoitti...

No mä oon siellä PikkuDomino.Kiva kun liityit!

PandaPomo11 kirjoitti...

Anonyymi>Mun mielestä se on joku 9-10 vuotta.Jos teet blogin niin olisi kiva jos kertoisit siitä täällä niin voisin laittaa vaikkapa linkin!