Lukijani:

keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Kuvia ja tietoa lemmikki.se:stä

Moi!
Olikos kiva(koulu)päivä?Minulla ihan kiva;musiikkia ja kuvista samana päivänä,ja se tekee päivästä lähes väkisin mukavan! ;D
Olin tänään gary2:n kanssa mm.iglussa.Terkkuja sinulle ja muille kamuilleni jos luette tämän!
Moi kaikki!Muistattekos minut?Minä täällä,Brownie.Ajattelin nyt kertoa vähän meistä lemmikki.se-sivun lemmikeistä ja itse lemmikistä:
``Meitä on koiria,kissoja,kaneja,hamsuja(eli hamstereita)ja hevosia.Me lemmikkiläiset käymme Visakisa-sivulla osallistumassa tietokilpailuihin ja saamme siitä rahaa lemmikkien hoitoon ja muuhunkin.Lemmikki.se:ssä voi tehdä kerhoja,ja omistajallani,PikkuDominolla eli PandaPomolla on kerho nimeltä Ginga-kerho.Todella moni lemmikissä pitää Hopeanuolesta,Weedistä tai muista anime-ja mangasarjoista.Esimerkkejä ovat mm.Hopeanuoli,Pokemon,Naapurini Totoro...Niitä on paljon.Mutta PikkuDomino pitää eniten Hopeanuolesta.Siellä puhutaan myös eri peleistä,kuten Panfustakin.Lemmikissä on mukana muitakin Panfulaisia kuin PP.Esim.Balettipanda,Maija5...
Mutta enemmän saatte tietää kun klikkaatte vain tätä.``
Kiitos Brownie.Tervetuloa pelaamaan lemmikkiin milloin vain!Niin ja kysely on edelleen käynnissä!Mutta nyt on aika tulla pois koneelta,joten moikkelis koikkelis!


Tassuittain PandaPomo11 ja Brownie

6 kommenttia:

jenna kirjoitti...

Moi!Mä oon lemmikki.se:ssä jenny2000.Ollaanko kamuja siel?

PandaPomo11 kirjoitti...

Oke ollaan vaan.Käy kattoos myös sellanen kun Baletti se on Balettipanda täältä Panfusta!

Laura kirjoitti...

Jenny tietää mut sieltä jo!xD Se oli eka mun kamu siel!Hehee...

PandaPomo11 kirjoitti...

Ai...
No mut nähään siel!!
;D

Anonyymi kirjoitti...

Hei Pandapomo11. Kiitos sinun, liityin Lemmikki.se:hen. Ja olen huomannut että siellä on todella kivaa. Kiitos sinulle =) T. Venluska, ja niinkuin Lemmikissä sanotaan: Matkaajanalle

PandaPomo11 kirjoitti...

Anonyymi> Okei, kiva kuulla että mä innostin sut sinne!!

-PP