Lukijani:

lauantai 3. heinäkuuta 2010

Pentujen tarina - Osa 2

Pentujen tarina - Osa 2

-Huh!Onpa kuuma!Jos näemme joen tai järven,niin mennään ihmeessä uimaan!Candy sanoi kuumissaan.-Sopii!Lakritsi ja Toffee vastasivat.Mutta he eivät nähneet vettä missään muualla kuin ojissa.Pian tummia pilviä alkoi kerääntyä taivaalle.-Tulkaa.Taitaa tulla myrsky,Toffee sanoi.-Sattuipa sopivasti!Lato!Mennään sinne suojaan!Lakritsi sanoi.-Sitähän minä tarkoitinkin,hupsu!Toffee sanoi vielä.Hetken päästä salamat jo välkähtelivät taivaalla.Pennut kuuntelivat sateen ropinaa ladon kattoa vasten.-Hoaah!Levätään että jaksamme jatkaa matkaa huomenna,sanoi Candy.Lakritsi ei kuitenkaan saanut unta.Se ikävöi perhettään.Sitten Lakritsi muisti,että sillä oli myös veli.Joku Puffi...Toffee heräsi ja kysyi Lakritsilta,mikä sillä oli hätänä.-Ikävoin veljeäni,Lakritsi vastasi.-Taidan tietää mistä puhut.Satuitko muistamaan että MINÄ olen veljesi?Toffee sanoi.

Menen pian pikkuveljeni kanssa kopittelemaan ilmapallolla,joten en kirjoita paljoa.Meillä oli eilen pienet juhlat,joissa olivat minä,pikkuveljeni,ja kaksi kaveriani.He ottivat myös mukaan koulukaverinsa.Laittakaa kommentteihin lempiohjelmanne!Voin tehdä oman postauksenkin ohjelmille ja saatte äänestää suosikkianne!Mutta siinä kaikki tällä kertaa!

Tassuittain:PandaPomo11&(Candy)
Nähdään Panfussa!

1 kommentti:

LoLi kirjoitti...

PandaPomo11!Voitko tulla Ma eli (5.07.10) Panfuun koska, tiistaina mulla on menoa meen nimittäin Saksaan :)

Niin voitko??Olis kiva jos voisit :)

Tassutain,

Se edellen HannahMontana ;)