Lukijani:

perjantai 30. heinäkuuta 2010

Moikkelis!

Tänään ajattelin,että ottaisin Hopeanuoli-jutut pois blogistani,mutta linkit jätän tuonne sivuun. Otan ne pois koska kaikki eivät pidä Hopsusta. Hopsu lähtee,ja blogiini tulee jälleen uusia kirjoittajia! Ja he kirjoittavat näin:Moi kaikki! Minä olen Tupu! Ja minä olen Hupu! Ja minä olen Lupu! Tiedätte varmaan,että he ovat Aku Ankan sisaren-tai veljenpoikia. Tuonne ylös tuli heidän kuvansa. Tupu on sinilakkinen,Hupu on vihreälakkinen ja Lupu on punalakkinen. Joskus heidän setänsä,Aku Ankka ja Roope Ankkakin saattavat kirjoittaa pikku tekstejä tänne. Jos tulevat ja menet sekaisin että kuka kirjoittaa milläkin värillä,teen tuonne sivuun ohjepalkin sen varalle. Aku kirjoittaa noin:Älkää häiritk....Ai moi PandaPomon blogin lukijat! Kiva kun pääsitte tänne! Ja Roope Ankka kirjoittaa noin:En viitsi kirjoittaa koska minulla on tiukka aikataulu ja AIKA ON RAHAA! Höm...Roope on vähän tuommoista tyyppiä joka rakastaa rahaa,jalokiviä,ja muuta sellaista. Ankanpojat ovat sudenpentuja,tuossa kuva ankanpojista sudenpentuasuissa. Mutta tässä kaikki tällä kertaa,jatkan kai huomenna.

Tassuittain:PandaPomo11&Ankan suku
Nähdään Panfussa!

10 kommenttia:

anskumuru kirjoitti...

Moi Pandapomo, voitko ottaa ton klikkauskuvan pois kun se on kopsattu multa ja mä oon ite muokannut siitä tommosen... (tehnyt siitä pyöreereunasen ja laittanut siihen ton tekstin) :)

PandaPomo11 kirjoitti...

ok laitan siihen jonkun aku ankan kuvan

anskumuru kirjoitti...

No hyvä :)

Nuppu_ kirjoitti...

yhyyyy!=(hopsu lähtiii.....!=(
Mä niin tykkäsin kun kerroit hopsusta ja
muista..!=(niisk...Mutta on Akukin hyvä..!
Olisin silti tykännyt jos hopsu olisi jäänyt!=(
Mutta monikaan ei taida siitä tykätä!=D
Mutta mä tykkään siitä ihan sikana edelleen!=)
Mutta harmi...=(
Onnea silti että olet saanut ankanpojat ja akun
ja saituri-roopen blogisi kirjoittajaksi(roopea oli varmaan vaikea saada kirjoittamaan!=D!)!

<3:Surullinen Nuppu!=(

PandaPomo11 kirjoitti...

niin olikin mutta sain sillä ehdolla että roope saisi kaksikymmentä markkaa,pojat halusivat kunniaa sudenpennuille!XD

PandaPomo11 kirjoitti...

nuppu_!jos haluat edelleen jutella kanssani hopeanuolesta,weedistä ja muista,liity lemmikki.se:hen!kotini on täynnä hopsujuttuja!nimeni siinä on muuten PikkuDomino.pääset sinne kun klikkaat mun nimee

anskumuru kirjoitti...

Valmista tuli! Sun yläkuva on nyt siellä listassa =)

Mangolia kirjoitti...

Kivaa kun Aku, Roope ja Tupu, Hupu ja Lupu tulivat tänne! Tykkään heistä! :)

fred kirjoitti...

Hello PandaPomo11! what is in english pandapomo11 se taalla?

PandaPomo11 kirjoitti...

i don't know,sorry