Lukijani:

perjantai 30. heinäkuuta 2010

Kilpailuun muutos!

Koska kukaan ei ole osallistunut tarinakisaan,teen uuden kisan.Se on Paras blogi-kisa!Kertokaa bloginne nimi ja osoite kommenteissa,päätän kenellä on paras blogi!Joten kommentoimaan!Kisa loppuu vaikka...Roope,kerro milloin kisa loppuu!Se voisi loppua vaikka tänä keskiviikkona!Sillon Kroisos joutuu lähtemään karkkikaupn avaijaisiin,joten enköhän minäkin voi auttaa PandaPomoa kisan tuomaroimisessa!Olkaa kilttejä ja laittakaa tämän tekstin kommentteihin vain bloginne osoite ja nimi,älkää muita kommentteja.Jotkut osoitteet voivat jäädä välistä jos joutuisin seulomaan osoitteita kommenttien joukosta!Palkinnot ovat samat,200 pandakolikkoa ja arvonimi SISUSTAJA!P.S.Vain tämän tekstin kommentteihin laitetut blogit osallistuvat!

Tassuittain:PandaPomo11
Nähdään Panfussa!

14 kommenttia:

LoLi kirjoitti...

Mun blogin nimi on HannahMontanan-Blogi ja Mun blogiin osoite on http://hannahmontana-blogi.blogspot.com/ :)

Tassutain,

Kilpaileva HannahMontana

gary kirjoitti...

mul ei oo blogia joten en voi osallistuu sori

LoLi kirjoitti...

Gary ootko tääl??

Suomipoika1999 kirjoitti...

Mää osallistun :)
Ja mun blogin osoite on: www.tuma2k10.blogspot.com

anskumuru kirjoitti...

Mäkin osallistun! :) Osoite on: http://anskumurunblogi.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Mun blogin nimi on pandiinaliinan blogi!

Anonyymi kirjoitti...

mrr!! keskeytettiin kisa sitten kun aaa195 sanoi että se oli epärehellistä en missään tapauksessa osallistu sit mä en saa tehä semmosta ja muut saa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! epärehellistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonyymi kirjoitti...

siis multa keskeytettiin epärehellistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nano kirjoitti...

mun blogin nimi on nano jere nikke ja parisin panfu blogi
ja sen osote on http://panfuseikkailu.blogspot.com

gary kirjoitti...

en oo tääl

anskumuru kirjoitti...

Sori kun mä kirjotan tähän, vaikka tää onkin tarkotettu vaan osallistumisviesteille...

Hei anonyymi (oisitko kenties alina2?), sun blogissa oli mun mielestä yleinen äänestys, tässä kisassa PandaPomo valitsee voittajan ITSE :) On mun mielestä reilumpaa, kun ei aleta vertailemaan blogeja julkisesti, vaan PandaPomo valitsee voittajan oman mielipiteensä perusteella.

Nuppu_ kirjoitti...

osallistun kilpailuun ja mun blogin nimi on:
Nupun_Panfu-blogi
ja sen osoite on:http://nupunpanfublogi.blogspot.com
osallistuu kilpailuun!:)
<3:Nuppu
:):):)

pedsku kirjoitti...

Mun blogin nimi on pedskun blogi ja osoite on http://pedskunblogi.blogspot.com. Ja sori mut paan tähän et osallistukaa blogini kilpailuun, palkitsen kolme. Kiitos jos osallistutte!

mrs.tumtematon kirjoitti...

heippatirallaa!
oon mr.tuntemattoman sisko hehheh