Lukijani:

torstai 8. heinäkuuta 2010

Hyvää huomenta!



Onko blogini mennyt hyvään suuntaan?Sillä tarkoitan,että onko blogini hieno?Ja muuten,blogiini tulee uusi kirjoittaja,koska Candy muuttaa pois.Hänen nimensä on Hopsu(eli Hopeanuoli)ja hän kirjoittaa noin:Moi!Minä olen Hopeanuoli,sano vain Hopsu!Kirjoitan Candyn sijasta tänne blogiin.Niin.Siis Hopsu,ja hänen kuvansa tulee blogini otsikkoon.Muuten,oletteko auttaneet Kamariaa Krucion kanssa?Arvoituskoneessa on tehtävä,ja siitä saa myös lahjan.Katsokaapa puumajaani!Paljon tavaraa,eikös vain?Ja en ole kultapanda!Wow!Muuten,tuossa kuva Kruciosta.Olen peittänyt tasoni ylpeilyn vuoksi.Mango,ei pahalla,mutta sen sinun kommenttisi takia olen tehnyt niin moneen kuvaan.Mutta nyt:

Tassuittain:PandaPomo11&Hopsu
Nähdään Panfussa!

5 kommenttia:

anskumuru kirjoitti...

Mä käyn täällä aina lukemassa sun kirjoituksia kun niitä tulee, mutta en ikinä muista kommentoida... Mutta tässä tulee palautetta: tykkään sun blogista, täällä on tosi mielenkiintosia tekstejä ja näin MUTTA sun blogin taustalla soiva Hopeanuolen tunnari on aika häiritsevä... ;S Tykkäsin enemmän ilman :D Muista säkin käydä mun blogissa!

PandaPomo11 kirjoitti...

ok otan sen pois

Nano kirjoitti...

moi
olen lukenu sun blogia ahkerasti mutta tos reunas olevat kuvat on on inhottavia(ei pahalla) kun noi on musta todella typeriä ei pahalla

PandaPomo11 kirjoitti...

miten niin inhottavia

PandaPomo11 kirjoitti...

mielestäni ne sopii siihen.en ota niitä pois.ainakaan vielä.