Lukijani:

keskiviikko 4. elokuuta 2010

Anskumurun haastattelu!

Anskumuru kirjoittaa pinkillä,minä mustalla.(Vastauksien muotoa muutettu)

Mikä on lempieläimesi?Koira
Mikä on lempivärisi?Turkoosi
Mikä on mottosi?Aina kannattaa yrittää!
Mikä on lempipokosi?Stellatipu ja kipinäinen
Mikä on lempipaikkasi Panfussa?Kaupunki varmaankin
Mikä on lempinimesi?Ansku
Kuinka monta päivää olet kuulunut Panfuun?126 päivää
Kuulutko lemmikki.se:hen?(oletko kuullut siitä)En kuulu mut oon kai kuullu joskus

Loppuun vielä kuva kun olen anskun kanssa puumajassani:


Tassuittain:PandaPomo11&Anskumuru
Nähdään Panfussa!

2 kommenttia:

anskumuru kirjoitti...

Hyvä haastattelu ! ;)

♥ Kissafani123 ♥ kirjoitti...

Mun lempieläin on ainakin kissa, koska meil ob kissoi, mun blogissa on kissoistamme kuvii!! ootteko käynyt Didilin blogissa? mä oon, ja tänään näin Didilin panfussa ja sillä oli mukana sen yksisarvisensa! e oli tosi siisti! se oli voittanut sen piirustuskisassa! tulkaa mun blogiin! sen nimi on kissafani123 kissamainen blogi ja tässä linkki http://kissafani123kissamainenblogi.blogspot.com/ ja kannattaa käydä myös Didilin blogissa joka on TERVETULOA DIDILIN BLOGIIN ja jos haluutte käydä anskumurun blogissa niin menkää anskumurun Panfu-blogiin!