Lukijani:

tiistai 10. toukokuuta 2011

Kuulumisia Ü

Mooi!
Tänään meillä oli kisat, (Hesekisat) ja tulimme kolmansiksi! Aika hyvin, vai mitä?! Heitin keihästä vähän päälle 16 metriä, hyppäsin pituutta 3,36 metriä, ja sukkulaviestikin meni hyvin. Ja nyt illemmalla Lili100:n ideasta ystäväni yhtäkkiä Panfussa ollessani järjestivät bileet minulle! Tuossa kuva:

Kiitos Lili100 ja kaikki muutkin! Bileet pidettiin, koska minua ei ole vähään aikaan nähty Panfussa, (kiinnostus väheni) mutta kun noin iloisesti otettiin vastaan-ja San Franpanfunkin peli toimi-taidan taas alkaa käydä useammin moikkaamassa teitä! Ü Bileissä oli hauskaa; Lili leipoi minun näköiseni pullan, (jonka pää irtosi ja Lili korjasi sen pikaliimalla ;D) lempimusiikkini soi, ystävät nauroivat ympärilläni... Ihana iltapäivä!


Tällä hetkellä olen Panfussa, San Franpanfussa olevan ravintolan seinällä. Vieressäni ovat Verkku57, alivepanda8, lotusjasmin, katak, linnut ja muutama muukin. Hetki sitten mukana oli myös ppo, jonka pelaajakorttia katsoessani yllätyin:

Katsokaa hänen kolikkomääräänsä!! Uskomattoman paljon minun 5000 verrattuna! Ü
Kiitos kaikille ystävilleni ihanasta päivästä Panfussa! Toivottavasti nähdään pian uudelleen!


-PandaPomo11

3 kommenttia:

taisto1 kirjoitti...

Joo pp-oli kivat Bileet

PandaPomo11 kirjoitti...

Taisto1> Juuh, olihan ne, kuten varmaan luitkin!! Ü

-PP

PandaPomo11 kirjoitti...

Kertokaahan, kumpi on parempi kommenteille, ponnahdusikkuna vai tekstin alle upotettu sivu. Tämä ponnahdusikkuna on kyllä kätevä, voi nimittäin lukea muitakin postauksia kerralla! Mitäs mieltä te olette?!