Lukijani:

lauantai 14. toukokuuta 2011

Hyvää puoltayötä!

Hellurei pandat!
Arvatkaas, mitä kello on! Tällä hetkellä se on 23:37. Olen valvonut myöhään; hyvästä syystä!
~Euroviisut~
Olen koneella ja kuuntelen Euroviisuja Yle Areenasta! Olen muokannut blogiani aivan kunnolla (Lili100 ja Musi inspiroivat) ja haluaisin kuulla mielipiteenne! ♫ Minä...zzzZZZzzz *rojahtaa naamalleen pöydälle* Mitääh?! Aa, taisin väsähtää! Ü Mutta kyllä voin vielä kirjoittaa, en minä nyt niin väsynyt ole! 
Joko huomasitte tervetuloa uudelleen-kuvan blogini alalaidassa? Tein sen hetki sitten. Kuten myös klikkaus-ja yläkuvan. Tein myös uuden sivun ja muokkasin kommentointiasetuksia niin, että kommentit näkyvät ponnahdusikkunassa. Blogini on nyt kuin uusi!


*Haukottelee* 
Ohhoh, kello on vartin päästä 00:00! Olettekos ikinä miettineet, että miksi 23:59:n jälkeen ei tule 24:00 vaan 00:00? Minä olen, se on outo juttu! ;D Mutta samaa asiaahan se silti tarkoittaa. Mitä ihmettä?! Hytkyn musiikin mukana, vaikka en tunne taustalla soivaa kappaletta! *Tutkii asiaa* Ahaa, kappale on Ukrainan edustajan, Mika Newtonin kappale Angel. Aika hyvä kappale! Tuosta saatte kuunnella sen:

Noin. Toimiikohan se edes? Saa nähdä. Mutta*hoaah*nyt taidan lopettaa ja sukeltaa vällyjen väliin. Hyvää yöt... tai no, odotan että on sunnuntai! Eli kello 00:00:n asti! 9 minuuttia aikaa! Mitäköhän keksisin? Hmm...
Ovatko ilmat jo lämmenneet? Meilläpäin on joinakin päivinä ollut yli 20 astetta! Itse asiassa tänä maanantaina. Ja taisi olla useammankin kerran tällä viikolla. En ole varma. Ü Olen niin hajamielinen!
Vielä 5 minuuttia sunnuntaihin! Valvon harvoin yksin tähän asti. Kavereiden kanssa olen valvonut noin kahteen asti, ja joskus herännyt puoli neljältä aamulla! Luulimme, että kello on seitsemän! ;D
Ai niin, eilen oli kultispäivä. Vanha rokkarin asu alkoi tympiä, joten vaihdoin hiukan tyyliä:
Aika erilainen. Kuljen nyt sitten jonkin aikaa noissa vetimissä! Oho, kello on 00:00, öitä!


-PandaPomo11


P.S. Tassuittain.kuvaa ei tarvitse, kuvahan on vieressä! ;D
P.P.S. Hyvää sunnuntaita!

10 kommenttia:

Musi kirjoitti...

Musta tää ulkoasu on toosi hieno! C: Tää sama tausta on mulla, joten en voi oikeen olla tykkäämättäkään. :P

~Musi~

PandaPomo11 kirjoitti...

Musi> Okei. Kiitti kun kerroit mielipiteesi! Ü

-PP

Avatar/Ava kirjoitti...

PP, Ootko sä siis tyttö xD tässä tais tulla pikku sekaannus oon aina luullu sua pojaks xDDDD

PandaPomo11 kirjoitti...

Avatar> Juu oon tyttö mutta luonteelta mua luullaan tosi usein-ja joskus irlissä mun melko lyhyen tukan takiakin-pojaksi. Ei se haittaa, et oo ainoa joka luulee niin! Ü

Inkkuli kirjoitti...

Moi! Hauska postaus! Voikko tulla mun blogin lukijaks kun mulla on niitä niin vähän. Määkin luen sun blogia. Blogini osoite on inkkulinpanfublogi.blogspot.com

PandaPomo11 kirjoitti...

Inkkuli> Kiva kuulla! Liittyisin lukijaksesi, mutta en millään löydä sitä Lukijat-palkkia. Kertoisitko missä se on! Ü

-PP

PandaPomo11 kirjoitti...

Inkkuli> Se lukijat-palkki taitaa olla heti yläkuvasi alla, mutta meidän koneella on joku juttu, jonka takia se ei näy. Kokeilen myöhemmin uudelleen!

-PP

Anonyymi kirjoitti...

Euroviisujen voittaja oli huono. Hyvä että leijonet voitti maailman mestaruuden!! hyvä kappale toi angle vai mikä se nyt oli jaksat yöllä kirjoittaa oho nukahtaisin varmaan näppäimistön päälle :happy: XD terv:luna lovekiva

Anonyymi kirjoitti...

:smile:

PandaPomo11 kirjoitti...

LunaLoveKiva> Okei. Kiva kun useat kommentoi, vaikka surkeita uutisia kirjoitankin. Tiedätkö mitä tarkoitan? Jos et, lue uusin postaus...

-PP