Lukijani:

keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Kultapakettini loppui+muuta

Hellurei!
Miten on koulu alkanut? Minulla ihan hyvin. Yksi juttu vain vähän tuntuu oudolta;en voi kertaakaan mennä kylälle kiertelemään ilman etten näkisi ketään luokkalaistani! Viimeksi kun kävin kaupassa,vastaani tuli yksi. Edellisellä kerralla näin muutamassa minuutissa ainakin viisi koululaistani! Sitä ennen kun olin keilaamassa näin yhden...xD
(Tämän näköinen olen muuten Aapelissa,ajattelin kertoa sen tähän väliin)
Tuossa muutama kuva kuvauksineen:

Tuon näköisiä ovat Ella ja Max uudessa ''muodossaan''. Hauskoja!
 Ja tuossa on heidän nimmarinsa.

Tuossa kuva pokopetseistä juoksuradalla.

Tuossa on ihan ''normi panda''.


Ja tuossa oikein pandarykelmä! xD

 Avaruusmatkailija,bolly ja marsilainen.

Tyttö- ja poikapandat sekä apina.

Niin,olette varmaan huomanneet että Manny aikoo rakentaa luistinradan uusitulle linnan terassille! Heti kun se on valmis aion mennä! Jippii! Mutta on minulla huonojakin uutisia;kultapakettini loppui joten olen taas ns.normi panda! Lopetan silti postaukseni kuvalla jossa olen kultis,se on ''söpömpi''.
Mutta nyt menen pelailemaan,moikka!

Tassuittain PandaPomo11

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

POKEMON2002 kirjoitti...
Hieno hahmo sulla siellä aapelissä!

PandaPomo11 kirjoitti...

Kiitti!