Lukijani:

torstai 13. tammikuuta 2011

Kilpailu!

Heipsansaa!
Tuli hetki sitten mieleen että voisin järjestää uuden kisan! Jaa että minkälaisen,no lukekaa ohjeet:

Kisassa tarkoituksena on kertoa mielipiteesi minusta,olenko mukava,inhottava,avulias ja mistä kaikesta minussa pidät! Voit myös kertoa jos tiedät mitä mieltä kaverisi ovat! Mukavimman kommentin lähettäjä saa haastattelun ja yhteiskuvan Kilpailuja ja palkintoja!-sivulle! Mutta nyt päästän teidän kirjoittamaan,moips!

-PandaPomo11
Nähdään Panfussa!

15 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moi täällä minni1234 moi pp oot fiksu kiva komee ja oot tosi kiva kaveri et ehk tunne mua mut oon nähny kuinka kiltti oot no ei muut t:minni1234

Lilitzu kirjoitti...

Moi PP!

Täällä lili100!
Olet oikein avulias ja reipas sekä kiltti panda! Moikkaat aina kaikkia, kun tulet jonkun majaan oikein ilahduttavalla sanomalla. Se tuo mulle hyvän mielen! En unohda sinua ystäväiseni!

t: lili100

PandaPomo11 kirjoitti...

Siirrän kommenttinne sivulle jolla kilpailu on, teen myös kaikille muille niin. Kiitos osallistumisesta!
-PP

Laura kirjoitti...

No PP,olet kiltti,avulias,mukava ja kaikkea hyvää :D Pidän sinusta siitä,koska saat aina kaikki nauramaan,ja iloiseksi.Ja jos joku on surullinen,niin sinä olet aina lohduttamassa!

Laura kirjoitti...

Okei,tää ei liity mitenkään kisaan,mut mun on pakko kysyy yks kysymys.Kun sulla on se enkunkielinen blogi,miten oot saanu sen enkunkieliseks?

PandaPomo11 kirjoitti...

Baletti> Mä kirjotin sen kokonaan itte ja sanat joita mä en tienny nii katoin sanakirjasta.

Laura kirjoitti...

Siis esim.siel lukee followers ei lukijat.Teitkö senkin ite?

PandaPomo11 kirjoitti...

Baletti> Muutin asetuksii nii että ne Lukijat ja ne tuli Enkuks.

-PP

maski kirjoitti...

oot tosi mukava ja auttavainen panda.osaat pitää salaisuudet. saat aina kaikki nauramaan ja tosi iloisiksi (olet lempi pandani)
T:Maski/Lakitu
P.S Oot paras

saafa panda kirjoitti...

No meni toi piele



olet minulle kuin tuttu :) näen sinut monesti panfus:)
olet avulias minulle :) et vain huoma itse sitä

kaverini sanovat kun sanon kumpi on parempi pp vai nikke :) arva kumpi no tietty pp :)

sinun voi luotta etkä ikinä huija :)
sinulle voin kertoa salaisuuden
se ei haitaisi jos kerrot sen luotettavalle kaverillesi:)

sinun kanssasi voi olla jos minä olen surullinen osaat piristä aina :D
ja nauratta

sun kanssa on hauska ja mukava olla :)
ot mun paras ystävä sitä sä et vaan tiedä :)

katak kirjoitti...

Osallistun:
Oot tosi mukava ja kiltti Panda autat toisia hädässä.Sekä osaat pitää salaisuuksia.Ystävänikin sanovat että ole tosi mukava Panda joka ei ikinä hauku tai kiusaa. Tassuttain katak. P.S Olet tosi ystävä kavereiden mielestä sekä minun :)

Anonyymi kirjoitti...

POKEMON2002 kirjoitti...
Sä oot hyvä blokkaaja hyvä ystävä kiva avulias ja kiltti!

Musi kirjoitti...

Osallistun!! :P

Olet TOSI mukava, kiltti, hauska, reipas "haamu;D"
jonka seurassa on aina SUPER hauska!!! Olet tosi ystävä! Kaikki mun kamutkin ovat sitä mieltä C:
Minusta ansaitset kuukaden bloggari tittelin, koska oot tooosi hyvä bloggaaja! sanontakin menee et "tosiystävillä on monta nimeä" ja sullahan on kaks PP ja Pandapomo11 :)
Joskus kun lopetan panfun isompana en ikinä unohda sua! Enkä muitkaan kamuja =D
Onnea sulle ja sun blogille!!

Anonyymi kirjoitti...

Pitää osallistua:

Olet aina mukava avulias ja kärsivällinen. Osaat huomioida kaikki muut pandat jopa ärsyttävätkin. Et ikinä suutu heille vaan olet avulias. Tuet heitä ja rohkaiset :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Olet toooooooooooooooooooooosi kiva panda ja autat pandoja parhaasi mukaan. pidän sinusta sellaisena kun nyt oot T.ELIISA48