Lukijani:

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Tarina!

Moips!
Tuli jälleen mieleen, että voisin kirjoittaa uuden tarinan! Tuosta saatte lukea :
Vauhdikas Loma Osa 1
Eräänä kesänä jossain päin Panfua eleli panda nimeltä PandaPomo11. Hän kävi koulua, jonka nimi oli Tikkarikujan ala-aste. PandaPomo11 oli kuriton oppilas. Hän sai kokeista ala-arvoisia, pelleili tunneilla eikä ottanut mitään vakavasti. Koko lukuvuosi oli pelkkää sekamelskaa, ja lopulta päättäjäispäivä koitti. Kaikki olivat innoissaan, mutta PandaPomo11 suorastaan hehkui riemusta. "Viimeinkin pääsee pois täältä!" hän totesi. Todistuksen saatuaan PandaPomo11 kauhistui. Nelosia vilisi silmissä! Mutta kauheinta oli pieni lause todistuksen alalaidassa:
"Oppilas siirtyy/jää 5-luokalle."
"Apua! Mitä mutsi ja faija nyt sanovat?! En voi näyttää tätä niille!" hän kauhistui.
"Piilotan tokkarin patjan alle, niin ne ei löydä sitä!" PandaPomo11 keksi.
Kotiin päästyään PandaPomo11 viiletti huoneeseensa, änki todistuksen patjansa alle ja tassutteli pois esittäen tietämätöntä. "No, millaisen todistuksen sait?" kysyi PandaPomon äiti. "I-ihan hyvän." hän vastasi ja lähti kaverinsa, Lili100:n luo. Matkalla PandaPomo11 pohti, mitä kesälomasta tulisi jos vanhemmat saavat tietää. Arestia, arestia, arestia ja arestia. Silloin hänellä välähti.
"Lähden reissuun kesäloman ajaksi! Salaa vanhemmilta, ja vien tokkarin sinne missä pippuri kasvaa!
Jatkuu...


No? Mitä mieltä olitte? Tarinassa on vielä ainakin kaksi osaa,ehkä enemmänkin! Saa nähdä! Huomenna kirjoitan melko varmasti tokkaristani. Toivottavasti se ei ole samanlainen kuin tarinassa! Ü Mutta nyt menen surffaamaan netissä tai pelaamaan Minecraftia, moikka!


-PandaPomo11
P.S. Kuvassa uusi lookkini!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootko sä tyttö>>>>>><..- oon luullu sua pojaks aina!!!!!!!!!!1

PandaPomo11 kirjoitti...

Anonyymi> Juu, oon mä tyttö. Mua vaan luullaan aina pojaks mun luonteen takia. Et oo ensimmäinen joka luulee meikäläistä pojaks! Ü

Taffel kirjoitti...

Mooooikkista::) Ei olla vähän aikaan taas nähty mutta kumminkin...::D
niin mitäs mun pitikään,ai niin aivan, aloitan nyt ennenkuin tulee pimeä... ::D Elikkäs ihan ekaks harmi kun se chatti poistettiin se oli kiva ::( Mutta oli mulla muutakin, tai no nähtäiskö vaikka Panfus joku päivä, ilmottele vaikka mun blogisa! :P

~Taffel~

Musi kirjoitti...

Moikkista PP! :P
Eli ensimmäiseksi minun pitäisi onnitella! ;D

congratulations!! :DD
Olet PanfuWisionin finalisti! onnea onnea onnea! ;DD Viimeinen äänestys tulee blogiini tänä iltana! Eikä siinä vielä kaikki! Olet yksi ja ainut ennakkosuosikki! :P Jännä tilanne se kuitenkin on ;)

Olet varmaan jo unohtanut koko panfuwisionin... Se on nyt viimeaikoina hieman syrjentynyt, kun on tapahtunut kaikkea muuta -_-

Jänskä tarina tuo on! En malta odottaa jatko osaa, se on varmasti jännä ja TOSI hyväkin :--D

Eips sitten muuta. Moikkis!
~Musi~
Ps. Ihana yläkuva sulla ja onnea 110 lukijasta :')

Musi kirjoitti...

Ups... tuosta tais tulla aika sekava kommentti. Olin liian innoissani xD

PandaPomo11 kirjoitti...

Taffel> Munkin mielestä chatit on ihan kivoi, mut Panfussa saa sili chattailla, vaikka ne blogeista poistettaiskin!
Musi> Oho! Oikeesti?! Käyn kattoos heti kun oon kirjottanu nää vastaukset! Ja kiitti, tarina jatkuu kyl vielä. Ei ollu sekava ;D

-PP

Suomipoika1999 kirjoitti...

Pandapomo! oletko sinäkin vielä Panfussa! Jos olet se on suuri ilo!
Siis olen Tuma2k10 ja uuden pandani nimi on Suomipoika1999.
Minäkin aluksi lopetin, mutta vanhat muistot vetivät minut takaisin.
Mutta minulla on kurja olo kun olen huomannut että Panfu on tyhjentynyt ja että osa hyvistä kamuistani ovat lopettaneet Panfun kokonaan.
Mutta toivottavasti sinä olet jäljellä.

PandaPomo11 kirjoitti...

Tuma2k10> Moi! Juu, mä pelaan viel Panfuas, mutta näin kesällä olen suurimman osan ajasta ulkona, joka vähentää käyntejäni. Toivottavasti nähdään vielä!

-PP