Lukijani:

keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Panfu jumper!

Moi!
Sain viestiä Maxilta ja Ellalta:


Tervehdys Panda!

Koska olet yksi Panfun reippaimmista ja luetuimmista bloggareista, saat
etuoikeuden kuulla upouudesta Panfun iPhone-pelistä! Jos haluat kertoa siitä
blogisi lukijoille, saat toimia Panfun uutisoijana ensimmäisten joukossa. ;)

Olemme tosi innoissamme uudesta pelistä, ja toivomme, että sinäkin pidät
siitä. Sen nimi on ”Panfu Jumper” ja se perustuu Panfun suosituimpaan
minipeliin Cloud Number 9:iin.


Panfu Jumper-pelin idea on auttaa Pandaa pomppimaan korkeammalle ja
korkeammalle taivaalle ja avaruuteen. Pompi taitavasti pilveltä toiselle ja
varmista paikkasi parhaiden pelaajien listalla. Kerää Bollyjä ja tähtiä,
niin saat enemmän pisteitä. Varo kuitenkin esteitä, joita osuu matkallesi!
On viisi erilaista pilvityyppiä, joilla on omia erityisominaisuuksiaan.
Valmistaudu myrskyyn ja varo sokaisevaa siitepölyä. Myös pahan ilman linnut
voivat estää Pandasi matkan, ja lähettää sen takaisin maata kohti.

Saavuta ennätyksiä, vertaile pistemäärääsi kavereidesi ja perheesi kanssa,
ja tavoita paikkasi maailman huippupisteissä! Loputonta hauskaa,
lukemattomia pilviä, taivas täynnä tähtiä, lintuparvia, hassuja Bollyja ja
oma urhea Pandasi: Sitä kaikkea on Panfu Jumper!


Jos sinä haluat testata Panfu Jumperia vaikkapa vanhempiesi tai jonkun muun
tuttusi iPhonella, pyydä hänen lupaansa ja ladatkaa täysin ilmainen peli
yhdessä. Pelin löytää App Storesta helposti etsimällä hakusanalla ”Panfu”
tai klikkaamalla tästä linkistä:
http://bit.ly/pnfjmpr 





Kiva! Meidän perheestä tai tutuilta ei taida kylläkään löytyä iPhonea... Mutta kivalta näyttää! Se on aika lailla samanlainen kuin Cloud number 9, joten jos ei löydy iPhonea niin viidakkoon vaan!! xD Mutta nyt on aika lopettaa, kauniita unia ja oman kullan kuvia!!


-PandaPomo11

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

MOI!♥

Pitkästä aikaa kommaan tällä. Milloin sä oot panfussa en ikinä nää suo ja tiiätkö mulla on samsungin kosketus näyttö puhelin saako siihen ladattuu ton pelin? Ja KANNATTAA KÄYDÄ SIVUILllani BLOGGAAN JOKA PÄIVÄ PITKIÄ TEKSTEHÄ!

Sasse kirjoitti...

Heips PP!

Haluaisitko haastattelun SPstudio pandalta, minulta vai unimurulta? Me sovittiin siitä haastiksesta jo jonkin aikaa sitten (kun SPstudio panda oli juttelemassa sinulle) Voisitko ilomoittaa blogini SPstudio sivun kommeihin, kiitos!

PandaPomo11 kirjoitti...

Pandailo> Kiva kuulla susta taas! Mä käyn Panfussa pari kertaa viikossa, koska mulla on koulukiireitä ja kavereita niin paljon. Ja siitä puhelimesta, riippuu vähän minkälainen se on. Ja voin käydä sun blogissa!!

Sasse> Ilmoitin sinne. Ja muistan kun se SPstudio kysy siit!

-PP

Negrita kirjoitti...

PP, mitäh? Ootko sä tyttö? Mä luin sun apua tehtäviin - sivulta niin... mä oon aina luullu sua pojaks... älä nyt loukkaannu!

♥ Kissafani123 ♥ kirjoitti...

Hei!

PandaPomo11! Miten saat tuon Twitter-ikkunan ;o
Tiedän kyllä, luin anskumurun blogissa, mutta minulla ei lue siellä alhaalla "gadget". Ja oon kuullut, että on olemassa uusi Twitter ja vanha Twitter. En nyt tiedä, kumpi minulla on, mutta jos minulla olisi esim. uusi, niin minulla pitäisi olla vanha Twitter, että saisin sieltä sen "gadget" jutun. MITEN TUON SAA!?!?!?!?


- Kissafani123

PandaPomo11 kirjoitti...

Negrita> Ei se haittaa, kaikki luulee. Irlissäkin on kahdesti luultu!!

Kissafani123> Hmm...mä tein sen jotenkin noin:
Menin twitterin sivuile,tein tunnuksen ja muokkasin profiilia. Sitten katsoin ohjeet anskun blogista, kuten todella monet! Kun ymmärsin sen laitoin jotai jaa tjs. ja sit se tuli tänne...

-PP